Trápi vás časté močenie? Skúste Kegelove cviky na posilnenie panvového dna!

10.6.2018

(jeden hlas, priemer 5.0 z 5)

Ženám pred pôrodom, po pôrode aj pacientom, ktorí trpia stresovým únikom moču a pocitom častého močenia, sa odporúčajú cviky na posilnenie panvového dna, ktoré môžete poznať aj pod názvom Kegelove cviky. Viete, ako ich správne cvičiť? Pozrite sa na náš jednoduchý návod, ktorý si môžete aj pohodlne vytlačiť a kedykoľvek použiť.

Cviky na posilnenie panvového dna sme už raz rozoberali v článku Kegelove cviky. Dozviete sa tu základné informácie, niečo málo z histórie i veľa zaujímavostí. Tentoraz sa však na tento spôsob cvičenia pozrieme trochu konkrétnejšie. Pripravili sme pre vás totiž jednoduchý návod na cvičenie, ktorý sme doplnili o obrázky jednotlivých cvikov, a to preto, aby ste videli, ako vyzerá správna pozícia tela pri cvičení. Na konci článku nájdete tiež odkaz na stiahnutie a vytlačenie, aby ste ho mohli použiť kedykoľvek budete potrebovať. Dúfame teda, že vám bude užitočný.

Komu je určené cvičenie na posilnenie panvového dna?

Kegelove cviky sú vhodné pre riešenie a prevenciu najrôznejších problémov. Odporúčajú sa najmä:

Takto bohatý výpočet svedčí o tom, že Kegelove cviky sú naozaj zdraviu prospešné. Ich cvičením teda rozhodne nič nepokazíte.

Ako správne cvičiť Kegelove cviky?


Zdroj videa: Mojepanev.cz